Singeldating

Någon mer än jag som mår dåligt av att behöva se reklamen för singel-dating.se på tv? Varje gång den drar igång ser jag med fasa på de ofattbart dåliga skådespelarna(och då menar jag i jämförelse med andra reklamskådespelare) som bara blir bättre av dubbningen(dubbade filmer är bland det värsta jag vet, dör lite varje gång jag ser dom osynkade läpprörelserna och hör dom opassande/onormalt klara rösterna). Jag tycker det är pinsamt att se, även dom gånger jag sitter ensam i mitt rum. Sen övergår jag till att förundras över att någon tyckte att upplägget för reklamen faktiskt var en smart idé. Vem är du? Och hur kunde det bli så fel?!

Att sen försöka sig på att förstå budskapen med reklamen gör en bara mörkrädd! ”För kvinnor och män som söker heta dater och spännande äventyr. Inget mer och inget mindre.” Varför då inte bara kalla det skaviligga.se? Om det är det man är ute efter finns det faktiskt ett gammalt beprövat knep, det kallas krogen(för oss studenter mer specifikt: Värmlands). Mitt tips är att leta där först!

Om du inte är rädd för att få upp frukostmackan, kolla in denna:

Detta inlägg publicerades i Vardag. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Singeldating

  1. Anders skriver:

    Haha, det är ju en sexsökarsajt! Vill ha!

  2. Lundatös skriver:

    Nyfiken läsare undrar vad FrökenFunderare har för åsikt om victoriamilan.se?

    • frokenfunderare skriver:

      WOW! Är det här seriöst?!?! Nog för att bilden av att gifta sig ungt och leva lyckligt i alla sina dagar uppenbarligen inte funkar för alla. Men inte f*n är man väl så grym att man gör något sånt här? Otrohet är i sig inte ok, men planerad otrohet, på en sida till för otrohet, det är väl ändå bara sjukt? Och vem vill stå bakom den här idén? Nu min kära ”lundatös” är jag upprörd!

  3. Sven skriver:

    Ragga på Värmlands? Studentvärlden har verkligen blivit annorlunda sedan jag pluggade… Fast på den tiden var jag nog för feg för att ragga alls… Och när jag nu funderar på det, så är det nog så även idag… :-/

Lämna en kommentar